למה כולם עושים ביטוח ועד בית?

יש לא מעט אתגרים שאיתם צריך להתמודד כאשר גרים בבניין משותף. למשל, השאלה מי ינהל את הדברים ומי יהיה ועד הבית. אם מדובר על בניין קטן עם שש דירות, לרוב יהיו שני דיירים בוועד הבית ולרוב התפקיד יוחלף בכל שנה בין הדיירים. לעומת זאת, במקומות שבהם יש הרבה יותר דירות, הרוטציה תהיה שונה וגם מספר חברי הוועד יהיה אחר. מה שכן משותף לכל המקרים האלה, הוא שחברי ועד הבית נושאים באחריות רבה. הם אחרים לתחזוקה השוטפת של המבנה, אך הם גם חשופים ללא מעט בעיות וקשיים. למשל, האם ידעתם שיש מקרים שבהם ניתן יהיה לתבוע אישית את חברי ועד הבית? מדובר על מצב שהוא בגדר אבסורד של ממש, כי אחרי הכול, מדובר על תפריט התנדבותי. עם זאת, חשוב להבין שכבר היו דברים מעולם וזו בדיוק הסיבה שבגללה היום כולם עושים ביטוח ועד בית.

ביטוח שמאפשר לישון בשקט

אם ננסה להבין למה כולם ביטוח ועד בית, אנחנו נראה שהתשובה לכך ברורה: אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מסתבך בתביעות שונות. יש לא מעט סיבות שבגללן ניתן יהיה לתבוע את ועד הבית. למשל, אם מחליטים לעשות שיפוץ, אחת מהדירות נפגעת מהשיפוץ ובעלי הדירה רוצה לתבוע במטרה לקבל פיצוי. מקרה נוסף שחוזר על עצמו לא פעם, הוא מקרה שבו קורות תאונות שונות בשטח הבניין המשותף. במקרה כזה, אפילו אם מדובר על שליח שבסך הכול נכנס להביא פיצה, התביעה יכולה להיות אישית כנגד חברי ועד הבית. זו צרה צרורה שעלולה לעלות לכם הון עתק. לכן, אם אתם לא רוצים לקחת את הסיכון המיותר הזה, אתם צריכים לעשות ביטוח ועד בית. עם ביטוח כזה תוכלו לדעת שאפילו אם הרע מכל יקרה, יהיה לכם איך להתמודד עם העניין. חברת ביטוח תעזור לכם ואתם תוכלו לישון בשקט.

כמה תשלמו על ביטוח עבור חברי ועד הבית?

זה תלוי בכמה גורמים שונים. למשל, עד כמה הבניין גדול? ומה המצב הנוכחי שלו? מתי הוא נבנה? והאם כל השנים הוא תוחזק בצורה טובה? מעבר לכך, כמובן שגם השאלה באיזו חברת ביטוח תבחרו תשפיע על המחיר שתשלמו. זו הסיבה שבגללה, אם אתם חושבים לעשות ביטוח ועד בית, כדאי שתעשו תחילה השוואת מחירים. בנוסף, היום השוואה של מחירי ביטוח זה משהו שאתם יכולים לעשות מאוד בקלות, גם כאשר מדובר על ביטוח שמיועד לחברי ועד הבית.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף