למה אתם לא רוצים ללכת לישון בלי ביטוח ועד בית?

לא אחת קורה שאנשים ממלאים את תפקיד ועד הבית, בהתנדבות כמובן, ונדהמים לגלות מה קורה בשטח. למשל, לא פעם אותם חברי ועד בית כלל לא יודעים שהם חשופים לתביעות אישיות. לכן, אם בעתיד אתם מתכוונים לאייש את התפקיד הזה, אתם חייבים לדאוג לעצמכם. ככל שהבניין יותר גדול ויש בו יותר דיירים, הצרות שעלולות לקרות הן רבות יותר. למשל, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו אחד מהשכנים תובע אתכם אישית בגלל משהו שעשיתם. למשל, אם החלטתם לעשות שיפוץ ואותו שכן טוען שדירתו נפגעה כתוצאה מכך, הוא יכול לתבוע אתכם אישית. במצב כזה אתם תמצאו את עצמכם משלמים הון עתק ישירות מחשבון הבנק הפרטי שלכם. זה אבסורד נוראי ולכן ביטוח ועד בית זה לא משהו שמומלץ לוותר עליו.

ביטוח שמגן מפני מגוון רחב של תאונות

בכל בניין משותף יש הרבה עובדים שמגיעים לבצע עבודות שונות. למשל, אנשי ניקיון, אנשי תחזוקה או גנן. מה קורה אם כל אחד מהאנשים האלה עובר תאונה בשטח הבניין המשותף? את מי הוא תובע ומי אחראי לתת מענה? לא אחת קורה שהתביעה המוגשת היא אישית כנגד חברי ועד הבית. אם לא יהיה לכם ביטוח, גם במקרה כזה תצטרכו לממן בעצמכם את הפיצויים, והם עלולים להיות מאוד גבוהים. לא אחת קורה שאפילו בגין תאונה שנראית קטנה, הפיצויים שתידרשו לשלם יהיו בסכומים מופקעים. לעומת זאת, אם תעשו מבעוד מועד ביטוח ועד בית, תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם. היא תבדוק את המצב, תייצג אתכם ותטפל בכל מקרה שצריך. למעשה, חברת הביטוח תהיה זו שתוכל לשאת בעלויות במידה ואכן יוכח שאותו אדם שנפגע עבר תאונה בשטח הבניין שלכם.

מה ישפיע על מחיר הביטוח שלכם?

קשה לדבר על ביטוח ועד בית ולא לבדוק גם כמה זה עולה. האם באמת המחירים חייבים להיות גבוהים? והאם, במידה ותשלמו יותר על הביטוח זה אומר שהכיסוי שתקבלו בעת צרה יהיה יותר מקיף? זה לא לגמרי כך. יש מספר גורמים שיכולים להשפיע על מחיר הביטוח שתשלמו. למשל, כמה חברי ועד בית יש? כמה דיירים באופן כללי יש בבניין המשותף? ובאיזו חברת ביטוח אתם בוחרים? אתם יכולים להיות בטוחים שאם תפנו אל מספר חברות ביטוח שונות, תקבלו מספר הצעות מחיר במקביל. לכן יש טעם להשוות מחירים בין כמה הצעות של מספר חברות ביטוח שונות. בנוסף, כמובן שגם היקף וסוג הביטוח שבו אתם בוחרים ישפיעו על המחיר. אם אתם כבר עושים ביטוח ועד בית ורוצים למלא את תפקיד ועד הבית בראש שקט, רצוי שהביטוח יהיה מקיף ביותר. אומנם לא תרצו להגיע למצב שבו אתם צריכים להפעיל אותו, אך זה בפירוש עלול לקרות ולכן רצוי שיהיה לכם ביטוח מתאים.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף