לא מעבירים אפילו עוד יום אחד בלי ביטוח בניין משותף

אנשים רבים מרגישים שהם משלמים כבר כל כך הרבה כסף על ביטוחים, כך שהם לא רוצים יותר לשמוע על העניין הזה. עם זאת, חשוב להבין שיש ביטוחים חשובים ביותר שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיהם. אחד מהביטוחים האלה הוא ביטוח בניין משותף. מתי בפעם האחרונה עצרתם וחשבתם של מי האחריות לשלמות הבניין? והאם אתם יודעים איך תוכלו לממן נזק כלשהו שעלול להיגרם לבניין כתוצאה מפגעי הטבע? האמת היא, שקשה לדמיין מצב כזה, כי כולנו נוטים בסופו של דבר לחשוב שהכול יהיה טוב, אך בפועל, אסונות ותאונות לצערנו הרב הן חלק מהחיים. לא תמיד נוכל למנוע אותן ולכן מה שכן נוכל לעשות, זה ביטוח שיגן עלינו ועל שאר דיירי הבית.

של מי באמת האחריות אם משהו קורה בבניין?

התשובה הפשוטה היא: שלכם. כלומר, של בעלי הדירות בבניין. האחריות הזאת באה לידי ביטוי לא רק במובן של מי צריך לתחזק את המבנה ולשפץ אותו אם משהו קורה, אלא גם במובן של עוברי האורח. למשל, האם ידעתם שכל עובר אורח שנכנס לבניין שלכם ובגלל הזנחה של הבניין עבור תאונה, יכול לתבוע אתכם? ברוב המקרים האלה הוא יתבע ישירות את ועד הבית, מה שאומר שזו תהיה האחריות שלכם. לעומת זאת, אם תשכילו לעשות מבעוד מועד ביטוח בניין משותף, הדברים יראו אחרת. האחריות עדיין תהיה שלכם, אך תוכלו לפנות במהירות אל חברת הביטוח שלכם ולבקש ממנה עזרה. בסופו של דבר, במקרה שמישהו נפגע בשטח המבנה המשותף שלכם, חברת הביטוח תשלם לו פיצויים ולא אתם מכיסכם. לכן ברור מדוע ביטוח כזה הוא בעל חשיבות רבה, כי מאיפה באמת תגייסו את הכסף אם אתם תהיו אלה שצריכים לממן את הפיצויים?

כמה משלמים היום על ביטוח כזה?

אי אפשר לדבר על ביטוחים שונים שניתן לעשות למבנה המשותף ולא לדבר על המחיר. ממש כפי שקורה לגבי ביטוחים אחרים, גם במקרה של ביטוח בניין משותף אנחנו רואים שהמחירים משתנים. לכן יש טעם לבדוק כמה אתם עומדים לשלם, וכדאי גם לברר האם הצעת המחיר שקיבלתם טובה ביחד להצעות האחרות בשוק. בצורה כזאת תוכלו לדעת שאפילו אם משהו יקרה, אתם לא לגמרי לבד. בחרו לכם חברת ביטוח שאפשר לסמוך עליה ולדעת בוודאות שגם אם באמת משהו יקרה – חברת הביטוח תהיה שם ותעזור לכם להתמודד עם המצב.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף