הגנו על הרכוש המשותף שלכם ועשו עוד היום ביטוח מבנה משותף

רובנו גרים בבתים משותפים וחלק מאיתנו גרים בבניינים עם עשרות קומות. באותם בניינים יש לא מעט חללים משותפים, כמו למשל: הלובי, חדר המדרגות, המחסנים ולפעמים אפילו הבריכה או חדר הכושר. מצד אחד, כל אותם חללים משותפים נמצאים שם לרווחתם התושבים. מצד שני, הם גם נמצאים תחת האחריות של כל בעלי הדירות בבניין. מה קורה אם אחד מאותם אזורים משותפים סופג נזק כלשהו? מי אחראי לממן את השיפוץ? ומה עושים אם לא לכל בעלי הדירות בבניין יש כסף לממן את תיקון הנזק? אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב כזה, כדאי שתקדימו תרופה למכה. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לעשות כמה שיתר מהר ביטוח מבנה משותף, אז למה אתם מחכים?

מה זה בדיוק ביטוח מבנה משותף ולמה הוא כל כך חשוב?

כשמדברים על ביטוח מבנה משותף מדברים למעשה על פוליסה שמתייחסים לכל החללים והאזורים המשותפים שיש בניין. זה יכול להיות הלובי אך אלה יכולים להיות גם הקירות. אם לא יהיה לכם ביטוח כזה, מי באמת יוכל לשלם נזק שנגרם לקיר מסוים? פוליסות מהסוג הזה מעניקות כיסוי מקיף לכל הצדדים המעורבים בבעלות על הנכס. החשיבות של ביטוח כזה ברורה ולמעשה, ביטוח כזה הינו קריטי עבור כל מי שיש לו דירה בבניין משותף. ביטוח מבנה משותף יכול להגן מפני אירועים חריגים ולא צפויות, כמו למשל: שיטפון או נזק אחר שנגרם בגלל תופעת טבע כזו או אחרת. מצד שני, ביטוח כזה מגן גם מפני ונדליזם. הביטוח מונע גם שלל ויכוחים אינסופיים בין בעלי הדירות בבניין. כאשר מתעוררת בעיה לא צריך להתווכח מי אשם או מי יממן את העניין. במקום זה פונים אל חברת הביטוח והיא זו שמסייעת להתמודד נכונה עם המצב.

מה ישפיע על המחיר של פוליסת ביטוח כזה?

בהחלט אפשר להבין לליבכם אם אתם חושבים לעשות ביטוח מבנה משותף אך רוצים לדעת כמה זה יעלה. לכן חשוב לדעת שיש מספר גורמים שיכולים להשפיע, בסופו של דבר, על העלות של ביטוח מבנה משותף. למשל:

  • ערך הנכס עצמו
  • המיקום של הנכס
  • הכיסוי הרצוי של הביטוח

בנוסף, כמובן שגם השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים תשפיע על המחיר של הפוליסה. לכן יש מקום להשקיע, לבצע השוואת מחירים מהירה וכך להבטיח שלא תשלמו מחירים יותר מידי גבוהים. הביטוח הזה חשוב ביותר ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיו. לכן רצוי לדבר עם יתר בעלי הדירות בבניין שלכם עוד היום על האפשרות לעשות ביטוח מבנה משותף. אתם תראו שכולם יענו לכם בחיוב וכך תוכלו לקדם את העניינים מהר יותר, אז למה לחשוב פעמיים? בחרו לכם חברת ביטוח שתענה על הצרכים ועל הציפיות שלכם ותראו שלא תצטערו.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף