גרים בבית משותף? על הביטוח הזה אתם לא יכולים לוותר

רוב האנשים בישראל גרים בבתים משותפים. יש אומנם אנשים שעושים זאת מתוך בחירה, אך ברוב המקרים כל אופציה אחרת פשוט תהיה יקרה מידי. לכן, אם גם אתם עברתם לגור בבית משותף, יש כמה דברים שעליכם להבין. למשל, אותם שטחים משותפים שיש בבית שלכם, הם שטחים שנמצאים תחת האחריות של כל בעלי הדירות בבניין. זה ממש לא משנה אם מדובר על חדר מדרגות ועל לובי קטן או שמדובר על בית משותף עם שטחים משותפים רחבי-ידיים. מה שבטוח זה שכל מה שקורה באותם שטחים משותפים, החל מהתחזוקה שלהם ועד תאונות שעלולות להתרחש בהם, זו האחריות שלכם. לכן, אם אתם יכולים להגן על עצמכם מבעוד מועד, למה שלא תעשו זאת? הדרך הנכונה להתמודד עם העניין היא בעזרת ביטוח בית משותף, אז למה אתם מחכים?

למה בעצם ביטוח כזה הוא כל כך חשוב?

זה נכון שאם תעשו חיפוש מהיר, אתם תגלו שיש מגוון אדיר של ביטוחים שתוכלו לעשות. למעשה, יש כל כך הרבה ביטוחים שזמינים עבור כולנו, עד כי ברור מדוע לרבים מאיתנו יש תחושה שאנחנו משלמים על כך יותר מידי. יחד עם זאת, במקרה של ביטוח בית משותף אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא משהו שכדאי לוותר עליו. הביטוח כזה חשוב לכם כי הוא יכול לכלול מגון רחב של מקרים. למשל, אם חלילה תהיה שריפה במקום, פיצוץ של צנרת או שהשטחים המשותפים בבית שלכם ייפגעו בגלל כל סיבה אחרת – הביטוח יכסה את הנזק. בנוסף, אם תעשו ביטוח בית משותף נרחב, אתם תראו שהוא יכסה גם במקרים של תאונות לעוברי אורח. שימו לב: אם לא תעשו ביטוח כזה ומישהו יעבור תאונה בבניין שלכם, עלול מאוד להיות שאתם בעצמכם תצטרכו לשלם לו פיצויים.

האם מדובר על ביטוח יקר?

אתם מכירים מישהו שחושב לעשות ביטוח בית משותף, או כל ביטוח אחר, ולא מעניין אותו לדעת כמה זה יעלה? האמת היא, שיש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על המחיר שתשלמו בסופו של דבר. למשל: על איזה שטח משותף מדובר? כמה הוא רחב? והאם אתם בוחרים לעשות את הביטוח הכי מקיף שאפשר או שתסתפקו במשהו הרבה יותר פשוט? האם אתם רוצים לעשות ביטוח אצל חברת ביטוח מוכרת ובעלת מוניטין או שתעדיפו חברת ביטוח קטנה שאיש לא מכיר? כל הגורמים האלה יכולים להשפיע על המחיר שתשלמו ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף