ביטוח צד ג בניין משותף – מה זה

בשעה טובה החלטתם שעכשיו זה הרגע לקנות דירה? הבחירה שלכם היא לקנות דירה בבניין משותף? אם כך, אתם צריכים להבין גם מה זה בדיוק אומר בניין משותף ועל איזה שטחים אתם יכולים למצוא את עצמכם אחראים. למשל, האם ידעתם שהלובי של הבניין נמצא, בין היתר, באחריות שלכם? והאם ידעתם שכל מה שקורה במדרגות של הבניין המשותף יכול להיות קשור אליכם? כל אלה לא משאירים לנו ספק: מי שרוצה לחיות בשקט ובשלווה בבניין משותף חייב לעשות ביטוח. זה לא מספיק שתעשו ביטוח רק לתכולת הדירה שלכם, שכן בלי ביטוח צד ג בניין משותף אתם עלולים למצוא את עצמכם בצרות צרורות.

למה ביטוח צד ג בניין משותף זה עניין חשוב כל כך?

ראשית, נדגיש ונאמר שצד ג' יכול להיות גם אדם שרק עכשיו נכנס לבניין לצורך מסירת חבילה. אנחנו חיים בעידן שבו כולם קונים הכול אונליין, כך שזה לא חריג לראות שליחים שנכנסים לבניינים ויוצאים מהם. מה קורה אם אותו שליח מועד על קליפת בננה בבניין המשותף שלכם? הוא שובר את הרגל ולא יכול לחזור לעבודה במשך חודש. של מי נדמה לכם האחריות במצב כזה? חשוב שתבינו שבין אם זה מוצא חן בעיניכם ובין אם לא, גם אתם עלולים למצוא את עצמכם אחראים לתאונה הזאת. יחד עם זאת, אם תעשו מבעוד מועד ביטוח צד ג בניין משותף, הדברים יראו אחרת. עדיין יהיה לכם כואב על אותו שליח שנפגע, אך זו לא תהיה האחריות שלכם ואתם לא תצטרכו לממן מהכיס שלכם פיצויים לאותו אדם. לכן ברור מדוע ביטוח כזה הינו דבר משמעותי כל כך, ולא כדאי לדחות את החתימה על פוליסת ביטוח כזו.

שימו לב לאיזו חברת ביטוח אתם מתכוונים לפנות

בין אם מדובר על ביטוח צד ג בניין משותף ובין אם מדובר על כל ביטוח אחר, חשוב לבדוק במי אתם בוחרים. האם אתם עומדים לפנות אל חברת ביטוח שאנשים אחרים ממליצים עליה? והאם זו חברת ביטוח שברגע האמת תוכל לסייע לכם? האם זו חברת ביטוח שיכולה לתת לכם פיצוי משמעותי והולם אם משהו כזה יקרה? או שזו עוד אחת מאותן חברות ביטוח שעושות הכול כדי להתחמק מסיוע כלכלי ללקוח? חשוב שתבדקו את הדברים האלה. אומנם אתם לא רוצים להימצא במצב שבו תזדקקו לעזרתה של חברת הביטוח שלכם, אך זה בפירוש עלול לקרות. לכן רצוי לברר ולהבטיח מראש שלפחות אתם בוחרים בחברה אמינה שתדע לסייע לכם ברגע האמת כפי שהובטח.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף