ביטוח מבנה משותף – הביטוח שיאפשר לכם, ולשכנים שלכם, לישון בשקט

לאחרונה היו לא מעט אירועים לא נעימים ברחוב שלכם? בבניין הצמוד לבניין שלכם הייתה שריפה? או שאולי בבניין אחר ברחוב הייתה הצפה פתאומית? כל האירועים האלה תמיד מעוררים מחשבה. מה יקרה אם זה יקרה גם לנו? האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו שלנו זה לא יקרה? התשובה היא כמובן לא. אנחנו יכולים להיות זהירים וכמה שיותר אחראים, אך בפועל, תאונות קורות. לכן מה שכן נוכל לעשות זה פשוט לדאוג שיהיה לנו ביטוח שלפחות יציל את המצב. זו הסיבה שבגללה אתם חייבים לעשות ביטוח מבנה משותף, ויפה שעה אחת קודם. זה ביטוח שממש כמו ביטוחים אחרים, לא תרצו להגיע למצב שאתם צריכים להשתמש בו, אך הוא חשוב ביותר לשקט הנפשי שלכם.

למה הביטוח הזה כל כך חשוב?

ביטוח מבנה משותף הוא הדבר היחיד שיעזור לכם לשקם את המבנה המשותף שלכם אם משהו יקרה. זה לא משנה אם רק חלק מהמבנה יקרוס או כולו. זה גם לא חשוב אם התאונה או התקלה תהיה הרבה יותר מינורית. מה שבטוח זה שכדי לשקם מבנים ולשפץ אותם, צריך להשקיע הרבה מאוד כסף. כתוצאה מכך שמדובר על השטח שמשותף לכם ולשכנים שלכם, גם חלוקת העלויות צריכה להיות בהתאם. עם זאת, זה ברור שלכל שכן יש מצב כלכלי אחר, ולא כולם יוכלו לשאת בעלויות של תיקונים שנגרמו בגלל סיבה כזו או אחרת. מה באמת תעשו אם חלק מהמבנה יקרוס? אולי תקבלו מחברת הביטוח שלכם כיסוי לשיפוץ הדירה הפרטית שלכם, אך מה עם המבנה כולו? אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם ללא קורת גג, כדאי שתעשו עוד היום ביטוח מבנה משותף.

ביטוח שכולל גם תאונות

תאונות הן לא פעם חלק מהחיים שלנו. תאונה לא חייבת להיות בכביש ולא חייבת להיות עם תוצאות נוראיות וקיצוניות. מספיק שמנקה המדרגות שלכם ימעד בבניין, ישבור את היד ולא יוכל לעבוד חודשיים. זו כבר נחשבת תאונה, והוא יחפש את מי להאשים, ובצדק. הוא ירצה לקבל פיצוי, ואם התאונה הזאת תתרחש בשטח של המבנה המשותף שלכם, אתם תהיו האחראים לה. אתם, והשכנים שלכם. לכן, אם אתם כבר עושים ביטוח מבנה משותף, כדאי שתכללו בו גם מצבים כאלה. ביטוח שכולל גם את החבות כלפי צד ג' הוא ביטוח שבאמת נותן שקט נפשי. עם ביטוח כזה אתם יכולים להיות בטוחים שאפילו אם יקרה משהו, אתם לא לבד. אם לכל זה תוסיפו גם את בחירת חברת הביטוח הכי טובה שיש – הרי שאין טוב מזה. כך תדעו שאם משהו יקרה תוכלו מיד ליצור קשר עם חברת הביטוח שלכם ולקבל שירות אדיב ומענה כמה שיותר רציני ומקיף.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף