ביטוח בניין משותף – הביטוח שלא תרצו למצוא את עצמכם בלעדיו

לגור בבית משותף זה אומר להתמודד עם שלל אתגרים. מעבר לכך שרצוי לדאוג ליחסי שכנות טובים, כמובן שצריך גם לדאוג לכל השטחים המשותפים שנמצאים בבעלות כל הדיירים. השטחים המשותפים כוללים: את המדרגות, את הלובי, את המעליות, את המחסנים ואפילו את אזורי הפנאי והבילוי. למעשה, בבניינים גדולים במיוחד אנחנו רואים שיש לא מעט שטחים שמשותפים לכל בעלי הדירות בבניין. לכן חשוב מאוד לעשות ביטוח בניין משותף, ורצוי לא לדחות זאת עוד ועוד.

למה ביטוח כזה הינו בעל חשיבות רבה?

ביטוח בניין משותף הוא מסוג אותם הדברים הכי חשובים שאפשר לחשוב עליהם. אומנם זה ברור שלא נרצה להגיע למצב שנצטרך להשתמש בפוליסה ולהפעיל את הביטוח, אך אין לדעת מה יקרה בעתיד. החשיבות של ביטוח כזה נובעת מהעובדה שהוא מכסה לא מעט מקרים. ראשית, אם נגרם נזק כלשהו לחדר המדרגות לדוגמא, חברת הביטוח תוכל לטפל בעניין ולשאת בעלויות התיקון. לעומת זאת, במקרה שבו לבניין המשותף את ביטוח, הרי שאז כל דייר יצטרך לשלם מכיסו לא מעט כסף כדי לממן את הנזק. מעבר לכך, החשיבות של ביטוח בניין משותף נובעת מכך שהוא מכסה גם תאונות אישיות שקורות בשטח הבניין. אורח נכנס לבניין, מועד ונופל? הוא יכול לתבוע את הבניין ולבקש פיצויים. שימו לב: אם לא יהיה לכם ביטוח אתם עלולים לשלם במצב כזה הון עתק. לעומת זאת, אם יהיה לכם ביטוח, תוכלו ליצור קשר עם סוכנות הביטוח שלכם והיא כבר תדאג לכל הפרטים שצריך.

כמה עולה בימינו לעשות ביטוח בניין משותף?

כמובן שאם אתם חושבים ברצינות לעשות ביטוח בניין משותף, תרצו גם לדעת כמה זה עולה. מה יכול להשפיע על המחיר ואיזה גורמים יש לקחת בחשבון? ניתן לראות שגיל הבניין המשותף והמצב שלו אלה הם גורמים מכריעים בקביעת מחיר הפוליסה. בנוסף, גם השאלה עד כמה הבניין גדול תשפיע על מחיר הביטוח שתשלמו. מעבר לכך, זה ברור שלכל חברת ביטוח יש תעריפים אחרים שהיא יכולה להציע ללקוחות שפונים אליה. לכן, אם חשבתם לעשות ביטוח כזה אצל חברת הביטוח הראשונה שאת שמה אתם שומעים, דעו שזה לא כדאי. בהחלט ראוי להשקיע כמה רגעים, להשוות מחירים וכך לבחור את חברת ביטוח שתתאים לכם גם מבחינת העלויות. בנוסף למחיר, כדאי יהיה לבדוק עוד כמה דברים לגבי חברת הביטוח שאצלה אתם מתכוונים לעשות ביטוח בניין משותף. למשל, האם זו חברה עם המלצות ועם מוניטין? האם הוותק שלה הוא רב-שנים? מעבר לכל אלה, חשוב לברר גם את הזמינות ואת השירות הצפוי לכם. אתם הרי רוצים לדעת ולהיות בטוחים שאם משהו יקרה, תקבלו מענה אדיב ומהיר. לכן רצוי לקרוא מספר חוות דעת ובהתאם לכך לבחור את חברת הביטוח הנכונה לכם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף