ביטוח בית משותף – אתם לא רוצים למצוא עצמכם בלעדיו!

אתם שייכים לאותם האנשים שיש להם אינספור ביטוחים? בכל חודש אתם מקבלים דיווחים מחברת הביטוח שלכם שאצלה אתם משלמים את ביטוח הרכב ואת ביטוח הדירה? יש לכם גם ביטוח חיים ועוד אינספור ביטוחים אחרים? אם כך, ברור מדוע אתם לא מתלהבים לעשות עוד ביטוח ולהוציא עליו עוד כסף. יחד עם זאת, אם יש ביטוח אחד שאתם לא רוצים למצוא עצמכם בלעדיו, זה ביטוח בית משותף. לא כל האנשים מודעים לכך, אך בפועל, בבית משותף יש הרבה שטחים ורכוש משותף. למשל, המקלט של הבניין שייך לכולם, הלובי, המעליות ואפילו חדר הכושר. זה אומר שגם האחריות לתיקונים היא משותפת, וכולנו יודעים לא חסרות צרות שעלולות לקרות. חלק של הבניין עלול לקרוס, לעבור הצפה או להיפגע בכל דרך אחרת. אם לא יהיה לכם ביטוח בית משותף אתם תמצאו את עצמכם בצרה צרורה כי כל שכן יצטרך לשלם הון עתק על התיקון. לעומת זאת, עם ביטוח משותף לכל הבניין תוכלו להיות רגועים, אז למה אתם מחכים?

תאונות שקורות בשטח הבית המשותף – מי ממן פיצוי במצב כזה?

לצערנו הרב, תאונות הן הרבה פעמים חלק מהחיים של כולנו. לא תמיד תאונה היא משהו שקורה בכביש, שכן גם בבית המשותף שלכם עלולות לקרות לא מעט תאונות. מה עושים במצב שבו מנקה חדר המדרגות מגיע ביום שגרתי לעבודתו אך עובר תאונה בבית המשותף שלכם? אם במסגרת התאונה הוא גם נפגע ולא יכול לעבוד לתקופה מסוימת, ברור שהוא ירצה לקבל פיצוי. אתם לא תאמינו כשתגלו לאיזה סכומים הפיצויים עלולים להגיע, וזו עלול להיות מכה נוראית לכל דיירי הבית המשותף שלכם. לעומת זאת, אם תעשו ביטוח בית משותף שכולל גם חבות כלפי צד ג', אתם תראו שהכול ייראה אחרת. כל מה שתצטרכו לעשות יהיה לפנות אל חברת הביטוח שלכם והיא כבר תטפל בעניין. היא זו שתשלם לאותו מנקה מדרגות את הפיצוי הנדרש ואתם תוכלו לישון בשקט.

חברת ביטוח אמינה עם זמינות גבוהה ביותר ללקוח

השתכנעתם שאתם רוצים לעשות ביטוח בית משותף? לא רוצים לחכות אפילו עוד יום אחד? אתם לגמרי צודקים. אין לדעת מה יוליד יום ומתי יהיה לכם צורך בביטוח. לכן חשוב שתבחרו עוד היום את חברת הביטוח הנכונה לכם, ויש כמה דברים שכדאי לבדוק בהקשר הזה. למשל, אם חברת הביטוח שבה אתם בוחרים נחשבת לחברה אמינה? האם היא גם זמינה עבור הלקוחות שלה בכל עת? איזה גובה של כיסוי כלכלי תוכלו לקבל מאותה חברת ביטוח? בנוסף, רגע לפני שאתם חותמים על פוליסה כזו או אחרת, כדאי גם לברר את המחיר. כך תוכלו להבטיח שלא תצטערו ושאם באמת יקרה משהו, תמיד יהיה לכם אל מי לפנות.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף