למה גם הבניין המשותף שלכם חייב ביטוח בניין משותף?

רבים מאתנו קונים דירות בבניינים משותפים ובטוחים שאם הם יעשו ביטוח לדירה עצמה, הם יוכלו לישון בשקט. הם יידעו שהכול מבוטח ושאפילו אם משהו יקרה, חברת הביטוח תיתן פיצוי כספי. רגע לפני שגם אתם עושים את הטעות הזאת, חשוב שתבינו: אומנם אולי תקבלו פיצוי עבור נזק בדירה הספציפית שלכם, אך מה לגבי הבניין המשותף כולו? זה נכון במיוחד בימינו, שכולנו חיים בבניינים משותפים גדולים, מפוארים ועם הרבה שטחים ששייכים לכל הדיירים ביחד. לכן ברור מדוע גם במקרה שלכם לא כדאי שתוותרו על ביטוח בניין משותף השוואת מחירים. ביטוח בניין משותף מעניק את השקט הנפשי שכל אחד מאתנו זקוק לו. לכן, אם גם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לשלם מכיסכם הפרטי הון עתק על נזק כזה או אחר, כדאי שתעשו ביטוח בניין משותף.

מי צריך לשלם על הביטוח?

עוד לפני שנדבר על ביטוח בניין משותף השוואת מחירים, צריך להביו מי בסופו של דבר צריך לשאת בעלויות. למעשה, בגלל שאנחנו מדברים על ביטוח שכולל את השטחים המשותפים לכל הדיירים בבניין, הרי שכולם ביחד ישלמו על הביטוח. השטחים המשותפים יכולים לכלול מגוון רחב של שטחים ואביזרים, כמו לדוגמא: הבריכה, חדר הכושר, הלובי, המעליות, חדר המדרגות ועוד. כיוון שהשטחים האלה שייכים לכולם וכל הדיירים, כולל האורחים שלהם, עושים בהם שימוש, ברור מדוע כולם יממנו ביחד את עלות הביטוח. יחד עם זאת, ולמרות שהעלות מתחלקת בין כל בעלי הדירות בבניין, זה עדיין לא אומר שחובה להסכים לשלם כל סכום שדרושים מאתנו. ההפך הוא הנכון, ולכן כדאי להשקיע בהשוואת מחירים.

איך תעשו השוואת מחירים כמה שיותר מהר?

רוצים לקבל מידע בנושא של ביטוח בניין משותף השוואת מחירים? חשוב לכם לדעת שאתם לא משלמים סכום גבוה מידי? בנוסף, אתם רוצים גם להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברת ביטוח כמה שיותר אמינה ומקצועית? אתם צודקים. הרי כולנו מכירים את אותם סיפורים על חברות ביטוח שלא ממש נותנות מענה ללקוחות שלהן דווקא שהלקוחות זקוקים לכך. הייתם רוצים להיות לקוחות של חברת ביטוח כזו? סביר להניח שהתשובה היא לא. לכן, מעבר להשוואת המחירים, כדאי גם לקרוא חוות דעת אודות חברות ביטוח שונות. את השוואת המחירים תוכלו לעשות אונליין, וברשת תוכלו גם לקרוא חוות דעת שונות לגבי מספר חברות ביטוח שיכולות להיות רלוונטיות, אז למה אתם מחכים?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף