למה ביטוח מבנה זה משהו שלא כדאי לוותר עליו?

למה ביטוח מבנה זה משהו שלא כדאי לוותר עליו?

בדרך ככל אנשים שרוצים לקנות דירה בישראל צריכים לעשות גם ביטוח, כי אחרת הבנק לא ייתן להם את המשכנתא שהם מבקשים. הביטוח לרוב מחולק לסעיפים שונים ומגוונים, בין אם זה סעיף שמדבר על תכולת הדירה, על נזקים שעלולים להתחרש בדירה ולהרוס אותה ובין אם זה ביטוח למשכנתא עצמה. כמובן שבכל זה נכס גם ביטוח החיים, כי הבנק רוצה להיות בטוח שגם אם תלכו לעולמכם לפני שתשלמו כל מה שאתם חייבים לו – הוא יקבל את חלקו. מה שרוב האנשים לא עוצרים לחשוב עליו בעת החתימה על ביטוח מבנה, זו השאלה של הבניין עצמו וכל השטחים המשותפים שבו. לכן, כאשר מנסים לענות על השאלה למה ביטוח מבנה, חשוב להבין: אם לא תעשו ביטוח לכל אותם שטחים משותפים, לא יהיה לכם איך לממן את בניית המבנה מחדש אם יהיה בכך צורך.

מי ישלם על הביטוח ומה הוא יכלול?

מעבר לכך שצריך לענות על השאלה למה ביטוח מבנה, צריך להבין מי מהשכנים ישלם ומה כולל הביטוח. נתחיל מהעבודה שכל השכנים בבניין יצטרכו לשאת בתשלום לחברת הביטוח ונמשיך בעובדה שמדובר על ביטוח שאתם אלה שקובעים עד כמה הוא יהיה מקיף. כלומר, אתם יכולים לעשות ביטוח מבנה שיהיה מינימלי ולא יכלול את כל המצבים האפשריים, אך מצד שני, אם אתם רוצים לישון בשקט ואם אתם כבר עושים ביטוח מבנה, למה לא לעשות את הביטוח הכי מקיף שיש? ביטוח מבנה לבניין משותף צריך להיות כמה שיותר רציני ולכלול מצבים כמו: רעידת אדמה שגורמת לבניין או לחלק ממנו לקרוס, שריפה, פיצוץ בצנרת הראשית של הבניין, שיטפון, הצפה ועוד. בכל המצבים האלה לא רק הדיירים עלולים להיפגע או הדירות הפרטיות שלהם, אלא גם המבנה עצמו. אם לכל דייר יהיה ביטוח לדירה שלו הוא אומנם יוכל לקבל כיסוי ופיצוי, אך מה לגבי המבנה המשותף כולו? לכן יש חשיבות אדירה לביטוח כזה ורצוי מאוד לרתום לעניין את כל בעלי הדירות בבניין.

באיזו חברת ביטוח כדאי לכם לבחור?

אחרי שענינו על השאלה למה ביטוח מבנה ומה המשמעות שלו, טבעי שגם תתעורר הדילמה – לאיזו חברת ביטוח נרצה לפנות. יש היום חברות ביטוח רבות שעובדות ברחבי הארץ וזה טבעי שרק חלק מהן יהיו באמת טובות. לכן, אם אתם לא רוצים להתחיל לרוץ אחרי חברת הביטוח שלכם כי הנציגים שלה מתחמקים מכם ואם אתם רוצים להבטיח שתקבלו מענה ופיצוי, יש לבחור בחברת ביטוח מובילה. כך תוכלו לדעת שאתם במקום הנכון, שתקבלו שירות אדיב ושבסופו של דבר, אם יהיה לכם צורך בכך, תוכלו גם לקבל את הכיסוי שמגיע לכם. אומנם זה נכון שאיש לא היה רוצה להפעיל את ביטוח המבנה שלו, אך כיוון שאנחנו לא יודעים מה באמת יקרה לבניין שלנו בעתיד, רצוי לעשות ביטוח כמה שיותר מקיף גם למבנה המשותף ולא רק לדירות הפרטיות שבבניין.

למה ביטוח מבנה זה משהו שלא כדאי לוותר עליו?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף