לא ביטוח חובה אבל אין כמו ביטוח מבנה

לא ביטוח חובה אבל אין כמו ביטוח מבנה

קודם כל נתחיל ונאמר כי בחוק אין שום חיוב לרכוש ביטוח מבנה. עם זאת, אסונות כמו שריפות שהרסו בניינים שלמים, הן הדוגמא החיה עד כמה אי קיומו של ביטוח מבנה הוא לא פחות מרשלנות ואף מחדל של ממש.
אין דבר כזה מבנה משותף שאין בו צורך בביטוח. אמנם חסכתם כמה שקלים שלא רכשתם ביטוח, אבל בסופו של יום תוכלו לשלם על כך ביוקר. בכל בניין, מקטן ועד גדול, יכולים לקרות נזקים ואסונות כגון החלקה בגרם המדרגות, נפילה בעקבות לכלוך או חפץ בולט וכד'.
אין ספק, כי בבניין שאין בו ועד בית או חברת ניהול, כל מקרה של הרס נזק או תאונה ייפול כביכול על דיירי הבניין ויהיה באחריותם.

אין כמו בבית. טוב שעשית ביטוח מבנה

היום במצב בו השוק פורח ויש לא מעט חברות ביטוח המציעות שירותים כאלו ואחרים מומלץ לבקש הצעות מחיר ממספר חברות ביטוח, למרות שהפוליסות יהיו בגדול דיי דומות. מומלץ גם לשקול בכובד ראש הרחבות עבור הפוליסה, כמובן לפי צרכי כל בית ותנאיו המיוחדים. בסופו של יום הביטוחים הנ"ל אינם כל כך יקרים.
ביטוח מבנה בעצם מכסה מפני נזקים אשר מתרחשים ברכוש המשותף כתוצאה מפיצוץ בצנרת, רעידות אדמה, פיצוץ של בלון גז, נזקי טבע, השחתה בזדון ועוד.
חשוב לציין כי ביטוח המבנה אינו מכסה בלאי טבעי של הבניין ואין קשר בינו לבין מצב המערכות בבניין. הוא נועד לכסות נזקים לא צפויים. למטרה זו נועד ביטוח המבנה, חשוב לציין כי אין "כפל ביטוח" בבניין בו יש גם ביטוח מסויים למעלית או למתקנים אחרים בבניין המשותף. מחיר הביטוח נע לפי המבנה, בהימצאות חניון תת-קרקעי, מעלית, היסטוריה ביטוחית ועוד.
ביטוח טוב הוא לא בהכרח זול. יותר חשוב לשים לב להחרגות אשר מתלוות לכל כיסוי בפוליסה. פוליסת ביטוח היא לא הדבר הכי קל להבין, גן הפוליסות הפשוטות נשמעות לעיתים כמו סינית לאדם הממוצע. הפתרון הפשוט – להתייעץ לפני כן עם איש מקצוע, אשר לא תלוי או קשור למבטח עצמו.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף