הצפת מים בבניין – הדרך הנכונה להתמודד עם העניין

הצפת מים בבניין – הדרך הנכונה להתמודד עם העניין

כבר יצא לכם בעבר לחזור הביתה ולראות את השכן שלכם עומד בגופיה ותחתונים ומנקה את המכונית שלו? הוא משתמש תמיד בכל כך הרבה מים עד שנדמה לכם בכל פעם מחדש שיש הצפה בבניין? אם כך, אתם בוודאי רגילים לעניין הזה ולכן אולי אתם מופתעים לגלות שהפעם זה לא ניקיון של מכונית אלא הצפה של ממש. מדובר על מצב שעלול להיות בעייתי מאוד, כי מים שמגיעים בעוצמה חזקה ומציפים גורמים לנזק לא רק ברכוש אלא גם בנפש.

לכן, לא רק שחייבים לזהות את התקלה מיד כשהיא מתחילה, אלא גם צריך לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש כמה שיותר מהר. בנוסף, ברור מדוע אתם חושבים גם על תיקון הנזקים, כי להתמודד עם הצפה זה משהו שיכול לעלות גם לא מעט כסף. צריך לברר מדוע התרחשה ההצפה, האם מדובר על ביוב שעלה על גדותיו או על כל תקלה אחרת, ומה שבטוח – זה שצריך לתקן את העניין בצורה יעילה ומהירה.

מה הקשר בין הצפת מים בבניין ובין ביטוח בניין משותף?

אם יש משהו שאפשר לומר על הצפת מים בבניין, זה שהתיקון, העצירה וההתמודדות עם ההצפה זה לא עניין של מה בכך. לרוב נזדקק למספר אנשי צוות שיגיעו עם כלי עבודה מתאימים ולכן העלויות יהיו בהתאם. כאן בדיוק נכנס לתמונה הביטוח שתוכלו לעשות לבניין המשותף שלכם, כי ביטוחים לבניינים משותפים כוללים, בין היתר, גם את מקרי ההצפה השונים. זה לא משנה אם התקלה נובעת מפיצוץ בצנרת, מביוב עם סתימה או בגלל כל סיבה אחרת.

מה שבטוח זה שחברת הביטוח שאצלה עשיתם את הביטוח לבניין המשותף תהיה זו שתוכל להתמודד עם העניין מבחינה כלכלית. זה נכון שאף אחד לא היה רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך להתקשר אל חברת הביטוח ולבקש ממנה סיוע כלכלי ועזרה, אך בפועל זה תמיד עדיף מאשר להתחיל לממן תיקונים כאלה לבד.

חברת ביטוח עם המלצות

אתם מתלבטים איפה לעשות ביטוח לבניין המשותף? אצל השכנים שלכם היה מקרה של הצפת מים בבניין ואתם חוששים שזה עלול לקרות גם אצלכם? אתם צודקים. אפילו אם הבניין שלכם חדש אנחנו מציעים לכם לא לדחות את העניין ולפנות כמה שיותר מהר אל חברת ביטוח שדרכה כדאי יהיה לעשות את הביטוח הנדרש.

אתם תראו שאם תשוו מחירים אומנם תוכלו לחסוך לא מעט כסף, אך מצד שני, לא כדאי לבחור חברה שאצלה המחירים נמוכים מאוד. לא אחת מחירי פוליסה מאוד נמוכים עלולים להעיד על חברת ביטוח שאינה מספיק רצינית או על שירות שאינו מספיק יעיל ברגע האמת. לכן רצוי לבדוק את הדברים ולבחור חברת ביטוח כמה שיותר טובה ואמינה.

 

Closeup Photography of Tram Rail

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף