המשמעות האמתית של ביטוח ועד בית

המשמעות האמתית של ביטוח ועד בית

מאז שאתם זוכרים את עצמכם אתם חיים בבתים משותפים? זה קורה כמעט לכולם, כי האמת היא, שלקנות בישראל בית פרטי צמוד קרקע זה מאוד יקר. לכן הבתים המשותפים מהווים תחליף נפלא, כי נוח לגור בהם והיום הם גם כוללים תנאים מאוד טובים כמו לובי, מעלית ולפעמים אפילו בריכה. בכל הבתים האלה, בין אם יש בהם שתי קומות ובין אם יש בהם הרבה יותר דירות וקומות, תמיד חייב להיות ועד הבית.

למעשה, אותו ועד בית הוא הגוף שמייצג את הדיירים כאשר קורה משהו והוא גם הגוף שאמון על אחזקת המבנה ותשלומים שמתבצעים בזמן. יחד עם זאת, האם זה הגיוני שכאשר צד ג' עובר תאונה בבניין הוא יכול להחליט שהוא תובע אישית את חברי ועד הבית? אומנם התשובה היא לא, אך בפועל, חברי ועד הבית חשופים לתביעות בכל עת. לכן חשוב לעשות ביטוח ועד בית, כי מה פתאום שאותם אנשים אשר ממלאים את תפקיד ועד הבית בהתנדבות גם יהיו חשופים לתביעות אישיות?

מה עוד כדאי להכניס לביטוחים האלה?

ראשית, כאשר מדברים על ביטוח ועד בית מדברים על ביטוח שאומנם מטרתו להגן על חברי הוועד, אך כל הדיירים ישלמו עליו ביחד בדרך כלל. שנית, כמובן שכאשר חושבים לעשות ביטוח ועד בית ניתן יהיה להוסיף עוד תוספות שונות לפוליסת הביטוח. למשל: תוספות כמו ביטוח למבנה עצמו, ביטוח לחללים המשותפים ועוד. אומנם זה נכון שככל שהביטוח יהיה יותר נרחב ויהיו בו יותר סעיפים תשלמו עליו יותר, אך מצד שני, זה גם אומר שכך תוכלו לישון בשקט.

זה בכלל לא משנה אם אתם חלק מחברי הוועד או לא, כי בכל מקרה, כאשר עושים ביטוח ועד בית כמה שיותר נרחב, אפשר להיות בטוחים שבכל צרה הביטוח יכסה. יש לכך משמעות אדירה כי הסכומים במקרים מסוימים של תאונות עלולים להיות מאוד גבוהים, אז למה לכם להסתבך לחינם אם אין בכך צורך ואם יש למצבים אלה פתרון אחר?

חברת ביטוח טובה – כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה?

לבסוף, כאשר אתם רוצים לחתום על ביטוח ועד בית, חשוב שתבדקו גם איפה אתם עושים את זה. האם כל חברת ביטוח תתאים לכם? והאם כל חברת ביטוח נותנת את אותו הדבר ואת אותו גובה של כיסוי כלכלי בעת צרה? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם חשוב לכם לדעת שאם באמת יקרה משהו תוכלו לקבל מענה כמה שיותר מקיף וטוב, רצוי לפנות עוד היום אל חברת ביטוח שיש לגביה כמה שיותר המלצות. לפעמים אפילו כדאי יהיה לשלם קצת יותר על אותו ביטוח ועד בית או על ביטוחים לבניין המשותף אם כך תוכלו להבטיח שהמענה יהיה מקצועי, מהיר ואדיב יותר.

המשמעות האמתית של ביטוח ועד בית

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף