החשיבות של ביטוח בניין משותף

רוב האנשים בישראל חיים בבניינים משותפים, שכן מחירי הקרקע מאוד גבוהים והצפיפות מורגשת בכל פינה בישראל. החיים בבניין משותף מביאים איתם לא מעט אתגרים, שכן בסופו של דבר, קיימים לא מעט שטחים בבניין המשותף שנמצאים בבעלות כל בעלי הדירות. למשל, המעליות, הלובי, חדרי הביטחון, המדרגות ועוד. כל עוד הדברים מתנהלים בבניין על מי מנוחות הכול טוב ויפה, אבל מה עושים כשכן קורה משהו? מה עושים אם יש רעידת אדמה וחלק מהלובי קורס? מה עושים אם כלי רכב טועה, נכנס ללובי ופוגע במעליות? מי מכל השכנים יצטרך לשלם במצב כזה? ומאיפה כולם יוכלו לגייס במהירות ובקלות את הסכום הדרוש לביצוע השיפוצים? חשוב שתבינו: אם לא תעשו מבעוד מועד ביטוח בניין משותף ההסתברות שלכם לצאת ולעמוד על הרגליים אחרי דבר כזה שואפת לאפס. העלויות של תיקונים ובניה מחדש אחרי תאונות כאלה הינן מאוד גבוהות, ולכן ברור מדוע על ביטוח בניין משותף פשוט אי אפשר לוותר.

הסעיפים הנוספים שחייב לכלול ביטוח בניין משותף

מעבר לכל הנזקים הפיזיים השונים שעלולים להתרחש ולפגוע בבניין עצמו, יש עוד כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. כאשר חושבים על ביטוח בניין משותף ורוצים לחתום על ביטוח כזה, חשוב מאוד לברר שהוא כולל גם ביטוח לעובדים השונים שנמצאים בבניין. בימינו כמעט בכל בניין משותף יש הרבה עובדים, קבועים או מזדמנים, שמגיעים לבצע עבודות שונות. זה יכול להיות איש תחזוקה של הבניין, גנן, מנקה או כל איש מקצוע אחר. מה באמת קורה אם אותו אדם שהבניין מעסיק עובר תאונה? הוא הרי יצטרך להשתקם מהתאונה ולא יוכל לעבוד בזמן הזה. כתוצאה מכך שהתאונה התרחשה בשטח הבניין שלכם הוא יכול לתבוע אתכם, דיירי הבניין. לכן, בבואכם לעשות ביטוח בניין משותף, חשוב מאוד לבדוק שהביטוח כולל גם את כל המצבים האלה. מעבר לכך, רצוי מאוד לעשות ביטוח בניין משותף שכולל גם את הביטוח לצד ג', כלומר, לאנשים מזדמנים בבניין. ביטוח כזה יכלול כיסוי לתאונות שקורות גם לאורחים או לכל מיני נותני שירות שבאים רק לרגע לבניין, כמו שליחים וכדומה.

כך תבחרו איפה לעשות את הביטוח

ביטוח בניין משותף, כמו כל ביטוח אחר בימינו, יכול להיות נרחב יותר או פחות. בנוסף, אתם גם יכולים לעשות את הביטוח הזה בלא מעט מקומות שונים, כי לא חסרות היום חברות ביטוח אמינות וטובות. זו הסיבה שבגללה רצוי מאוד לבדוק במי אתם בוחרים ואיזו חברת ביטוח תהיה החברה שאצלה תרצו להיות מבוטחים. חשוב לברר מה הניסיון של חברת הביטוח, ובעיקר, איזה מוניטין יש לה. האם זו חברת ביטוח כמה שיותר מוכרת ורצינית? והאם זו חברת ביטוח שכולם ממליצים עליה בחום? בחרו בקפידה את חברת הביטוח שלכם, כי לכם, וגם לבניין שלכם, מגיע את הטוב ביותר.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף