החשיבות הבלתי מעורערת של ביטוח ועד בית

החשיבות הבלתי מעורערת של ביטוח ועד בית

למלא את תפקיד ועד הבית זה מסוג אותם הדברים שאומנם כולנו עושים בצורה התנדבותית, אך במידה ולא נעשה זאת כמו שצריך, זה עלול לסכן אותנו מאוד. אולי לא ידעתם זאת, אך בפועל ועד הבית הוא זה שאחרי לכל מה שקורה בבניין, ובפועל זה הרבה מעבר לבחירת חברת הניקיון שתגיע לנקות בכל שבוע את חדר המדרגות. כל תאונה שעלולה להתרחש בבניין יכולה להסתיים בתביעה אישית כלפי חברי ועד הבית ולכן חשוב כל כך לעשות ביטוח. ביטוח ועד בית הינו הביטוח היחיד שיכסה כל מצב שבו תובעים אתכם, בתור חברי הוועד, אז למה שלא תעשו ביטוח כזה כבר ברגעים אלו ממש?

חברת הביטוח – איך באמת בוחרים אותה?

שמעתם על אינספור חברות ביטוח שונות שעובדות בישראל ומציעות פוליסות של ביטוח ועד בית? יצא לכם לשמוע סיפורים טובים ורעים על השירות שמקבלים הלקוחות בזמן אמת? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע יש לכם דילמה לגבי בחירת חברת הביטוח הנכונה לכם. אם יש משהו בטוח, זה שברגע האמת תרצו לקבל מענה מהיר, וכמובן שלא תרצו למצוא את עצמכם בדיונים משפטיים מול חברת הביטוח כדי לקבל את מה שמגיע לכם. לכן יש חשיבות לבחירת החברה שאצלה אתם רוצים להיות מבוטחים, וזה אומר שצריך לבדוק את הוותק שלה, את הניסיון ובעיקר את ההמלצות השונות.

ביטוח במחיר סביר

בין אם אתם חושבים על ביטוח ועד בית ובין אם תרצו לעשות כל ביטוח אחר, טבעי שתרצו לברר גם כמה זה עולה. זכרו: לא בכל המצבים שבהם חברת הביטוח גובה פי שניים לעומת חברות אחרות באמת תיהנו משירות יותר מוצלח. לכן יש טעם לבדוק את הנושא לעומק ולראות שאתם לא משלמים מחירים כפולים. הביטוח הזה אומנם חשוב ויוכל לתת לכם מענה וכיסוי משמעותי ברגע האמת, אך בפועל זה לא חייב להיות יקר. בסופו של דבר, אתם תראו שאחרי שתחתמו על פוליסת הביטוח תוכלו לישון יותר טוב בלילה וללא דאגות מיותרות, אז למה אתם מחכים?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף