הדברים שבאמת כדאי לדעת על ביטוח מבנה משותף

הדברים שבאמת כדאי לדעת על ביטוח מבנה משותף

התחלתם לדבר עם השכנים שלכם בבניין המשותף על כך שאתם רוצים לעשות ביטוח? יצא לכם לשמוע לא מעט סיפורי זוועות על בניינים משותפים אחרים שבהם לא היו ביטוחים כאלה ואחרים? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה כדאי לעשות, איזה ביטוח יתאים לכם ואיפה מומלץ לעשות אותו. לפני הכול, חשוב שתבינו: בבניינים משותפים יש לא מעט שטחים שלמעשה שייכים לכל בעלי הדירות בבניין, כמו לדוגמא – המחסנים, הנחיה, הלובי ועוד.

לכן, אם מתרחשת תאונה באחד מאותם שטחים משותפים, למעשה השכנים כולם אחראים על העניין וצריכים לשאת בתוצאות. זה אומר שאפילו אם אדם זר יכנס לבניין שלכם ויחווה תאונה בגלל ליקוי כלשהו שיש בבניין – אתם, כלומר כל בעלי הדירות, תהיו אשמים בכך. לכן חשוב כל כך לעשות ביטוח מבנה משותף שכן אם יהיה לכם ביטוח, זו תהיה הדרך הכי טובה שיש לממן את הפיצויים שצריך יהיה לשלם למי שנפגע.

מה כולל הביטוח?

כאשר מדברים על ביטוח מבנה משותף יש לא מעט פרטים שצריך לבדוק. מעבר לכך שאתם צריכים להשקיע בבחירת חברת הביטוח הכי טובה שיש, רצוי מאוד גם להבין על מה בדיוק אתם משלמים. האם מדובר על חברת ביטוח שמציעה לכם פוליסה נרחבת? איזה סעיפים יש בדיוק בפוליסה ואיזה כיסוי תוכלו לקבל בזמן אמת? יתרה מכך, האם מדובר על חברת ביטוח שידועה במענה המהיר שהיא מעניקה ללקוחות שפונים אליה? בנוסף לכל אלה, רצוי מאוד גם לבדוק האם כל השטחים המשותפים נכללים בביטוח. כלומר, האם מדובר על ביטוח מבנה משותף שכולל גם נזקים במעלית? בלובי? או אולי בחדר המדרגות? רצוי לעשות את הביטוח הכי נרחב שאתם יכולים, כי אם אתם כבר עושים ביטוח, למה להתפשר על פחות מהכי טוב שקיים?

האם מדובר על ביטוחים יקרים?

כמובן שכאשר חושבים על ביטוח מבנה משותף חושבים למעשה על ביטוח שכל בעלי הדירות משלמים ביחד. לכן, אפילו אם ברגע הראשון העלות נראית לכם גבוהה, בפועל זה לא תמיד כך כי אסור לשכוח שאתם בעצמכם תשלמו רק חלק מעלות הפוליסה. בנוסף, כמובן שאם תדברו עם כמה חברות ביטוח שונות תוכלו לקבל הצעות מחיר מגוונות, מה שיעזור לכם להבין איפה מחכה לכם ההצעה הכי טובה שיש. בנקודה הזאת כדאי גם להזכיר את העובדה שהיום אפשר לקבל בדרך כלל הצעות מחיר ישירות אונליין, כך שאתם אפילו לא צריכים להרים טלפון אל חברות הביטוח השונות. מצד שני, יש גם חברות שמעדיפות לשלוח נציג מטעמן לבניין, לראות הכול, לבדוק את הנתונים ובהתאם לכך לתת ללקוח הצעת מחיר.

כך או כך אתם יכולים להיות בטוחים שהיום כבר אין סיבה אמתית לשלם מחירים מאוד גבוהים, כי אם אפשר להוזיל את העלות של הביטוח על ידי השוואת מחירים, אז למה לא? חשוב לעשות ביטוח שיהיה כמה שיותר מקיף ורציני שכן בסופו של דבר המטרה היא לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה יקרה, כי תמיד תקבלו גיבוי מחברת הביטוח שלכם. זה לא במקרה שהיום בכל הבניינים המשותפים יש כבר ביטוחים כאלה ולכן גם לכם כדאי לעשות זאת.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף