האם כדאי שתעשו ביטוח מבנה משותף?

האם כדאי שתעשו ביטוח מבנה משותף?

חיים במבנה משותף ורוצים לישון בשקט? שמעתם על חברים שגרים במבנים משותפים ומצאו את עצמם מתמודדים עם תביעות ענק של אנשים שנפגעו בשטח המבנה? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע אתם חוששים. העניין הוא שאפילו אם הגנן מגיע לטפל בגינה של הבניין המשותף שלכם ושובר את הרגל כי היה ליקוי כזה או אחר במבנה, אתם עלולים להיות אשמים בכך. כלומר, אותו גנן יכול להחליט שהוא תובע את בעלי הדירות במבנה המשותף, והאמת היא, שבצדק.

הוא נפגע כי היה ליקוי במבנה שלא תוקן בזמן ולכן טבעי שהוא ירצה לקבל על כך פיצוי. מצד שני, האם זה טבעי שאתם, בעלי הדירות, תשלמו לו פיצויים? והאם כל בעל דירה במבנה שלכם יוכל לעמוד בכלל בהוצאות ובתשלומים כאלה? לא תמיד התשובה לכך חיובית ולכן חשוב שתדעו: במצבים כאלה ביטוח מבנה משותף יציל את המצב.

איך עושים ביטוח כזה?

רוצים לעשות ביטוח מבנה משותף ולא לגמרי ברור לכם אל מי כדאי לפנות? אם כך, כדאי לדעת שיש היום מגוון רחב ביותר של חברות ביטוח שיכולות לעזור לכם בכך. עם זאת, כמובן שלא כל חברת ביטוח תהיה בחירה מנצחת, ממש כפי שלא בכל מקום תרצו לעשות ביטוח רכב או ביטוח דירה. משמעות הדברים היא שיש כמה פרטים שעליכם לבדוק לפני שאתם עושים ביטוח מבנה משותף, כמו למשל:

  • האם חברת הביטוח שלכם מציעה גם ביטוחים כאלה?
  • האם מדובר על חברת ביטוח שכל הלקוחות שלה ממליצים עליה בחום?
  • האם ברגע האמת החברה תיתן לכם מענה מהיר ויעיל?
  • על כמה עומד הכיסוי הביטוחי שמציעים לכם?

ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח רצוי יהיה לעשות את הביטוח הכי מקיף ורציני שיש. לכן שווה לבדוק, להשוות ולראות גם מה כוללים סעיפים הפוליסה שעליהם אתם עומדים לחתום.

כמה ביטוחים כאלה באמת יכולים לעלות?

קשה לדבר על ביטוחים שונים לבית המשותף ולא להתייחס גם למחיר. ראשית, כדאי לקחת בחשבון את העובדה שכמעט תמיד כל בעלי הדירות בבניין מתחלקים ביניהם ומשלמים ביחד את הביטוח. שנית, כמובן שכל חברת ביטוח שאליה תפנו תוכל להציע לכם מחירים אחרים. לכן יש טעם לברר היטב לאיזו חברה אתם פונים ולבדוק מראש על איזה מחירים מדובר. מצד שני, אם הצעת המחיר שאתם מקבלים נראית נמוכה פי כמה לעומת המחירים שדורשות חברות הביטוח האחרות לא בטוח שזה יהיה מאוד אטרקטיבי.

יש טעם לברר מה כולל הביטוח שאתם עומדים לשלם עליו ובעיקר – האם זו חברה אמינה שלא תתנער מכם ברגע האמת? יש הרבה יותר מידי חברות ביטוח שמבטיחות את הטוב ביותר ללקוחותיהן אך בפועל לא עושות זאת ולכן חשוב לבדוק שאתם בוחרים בחברה אמינה שלא תאכזב אתכם אם במקרה יהיה עליכם להפעיל את הביטוח.

האם כדאי שתעשו ביטוח מבנה משותף?

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף