האם כדאי להשקיע בביטוח בית משותף?

האם ביטוח בית משותף זה משהו שכדאי להשקיע בו?

לגור בבית משותף זה אומנם לא חלום של הרבה אנשים, כי הרבה אנשים חולמים על בית פרטי או על דירה ענקית עם מרפסת. יחד עם זאת, בגלל מחירי הנדל"ן בארץ, אנחנו רואים שבסופו של דבר לא מעט אנשים כן בוחרים באופציה של רכישת דירה בבית משותף, וזה נכון בין אם מדובר על בית גדול עם עשרות קומות ובין אם מדובר על בית קטן יותר.

מה שמשותף לכל הבתים המשותפים שיש בהם מספר דירות, זה שיש בהם גם חללים שלמעשה משותפים לכל הדיירים, וגם האחריות לאותם חללים היא של הדיירים עצמם. למשל, הלובי בבית משותף נמצא תחת האחריות של כל בעלי הדירות בבניין וכך גם המעליות, החניה וכל שטח משותף אחר. לכן, אם אתם תוהים איך תוכלו לישון בשקט ולדעת שאפילו אם יקרה אסון יהיה לכם איך לממן את העלות של שיפוץ במקום, כדאי שתדעו: ביטוח בית משותף זו התשובה הנכונה.

מה יכולים לכלול ביטוחים מהסוג הזה?

ממש כפי שקורה לגבי ביטוח הרכב שלכם או לגבי ביטוח הדירה שלכם, קורה גם לגבי ביטוח בית משותף. כלומר, יש אפשרויות שונות שביניהן תוכלו לבחור, ולכן עולה השאלה: על מה אתם עומדים לשלם וכמה כל שכן יצטרך לשלם על העניין הזה בסופו של דבר? האמת היא, שכאשר מדברים על ביטוח בית משותף צריך לקחת בחשבון את העובדה שהביטוח יכול לכלול סעיפים שונים ומגוונים.

האם ביטוח בית משותף זה משהו שכדאי להשקיע בו?

למשל, תוכלו לבחור בביטוח הכי בסיסי שיש אשר מכסה רק נזקים שנגרמים מרעידת אדמה או שריפה. מצד שני, תוכלו לבחור גם ביטוח נרחב יותר שכולל גם הצפות, פיצוץ של בלון גז ועוד.

בנוסף, אתם גם יכולים להרחיב את הביטוח ולוודא שהוא יממן גם נזק לצד שלישי, כי אתם לא יודעים מי יכול להיכנס לבית המשותף שלכם, לעבור תאונה ולתבוע מכם פיצויים. האם באמת הגיוני שאתם תשלמו מכיסכם פיצויים למישהו שבא לבקר את אחד מהשכנים? התשובה היא לא, אך בלי ביטוח בית משותף זה בדיוק מה שיקרה.

חברת הביטוח שלכם – כך תבחרו אותה

החלטתם, פחות או יותר, איזה סוג של ביטוח בית משותף אתם רוצים לעשות? אם כך, ברור מדוע כעת אתם מחפשים את חברת הביטוח הנכונה לכם. אין ויכוח על כך שיש חברות ביטוח שונות שביניהן תוכלו לבחור, אך האם כולן מציעות בדיוק את אותו הדבר? כלל לא בטוח. לכל חברה יש לא רק תעריפים אחרים שהיא גובה עבור הביטוחים, אלא גם שירות קצת שונה שהיא מציעה.

לכן, אם אתם כן מצפים לקבל מענה ברגע האמת ורוצים לדעת שאתם לקוחות של חברת ביטוח טובה, בדקו את הדברים מראש. נסו לברר מה חושבים על חברת הביטוח הלקוחות האחרים שלה וכך יהיה לכם קל ופשוט יותר להחליט איפה תרצו לעשות ביטוח בית משותף.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף