דברים שעושים לפני בחירת פוליסת ביטוח בניין משותף

כולנו רוצים לחיות במקום יציב, בטוח ולדעת שלא משנה מה יקרה, שכן בכל מקרה יהיה לנו פתרון כלכי למצב. עם זאת, לא כולנו מבינים מה זה אומר בפועל, כי עובדה שיש גם בימינו לא מעט בניינים שבהם אין ביטוח בניין משותף. זה המצב גם בבניין שבו הנכס שלכם נמצא? אם כך, כדאי שתדעו: לא מומלץ לדחות את העניין הזה, כי על ביטוח בניין משותף לא מוותרים. ראשית, כדאי שתבדקו איזה שטחים משותפים יש בבניין שלכם, כי בעזרת בדיקה כזאת תראו שמדובר על הרבה מעבר ללובי או לחדר המדרגות. במסגרת אותם אזורים וחללים משותפים תראו גם את המעלית, את החצר ואפילו את החניה.

משמעות הדברים היא שבכל אותם אזורים עלולים להיווצר נזקים שונים וגם עלולות להתרחש תאונות – ומישהו יצטרך לשאת באחריות. אם לא יהיה לכם ביטוח בניין משותף אתם תמצאו את עצמכם בוויכוחים אינסופיים וגם במצב כלכלי קשה, כי מאיפה בדיוק תגייסו את כל ההון הדרוש לתיקון המבנה? לעומת זאת, אם תשכילו לעשות ביטוח בניין משותף החיים שלכם ייראו אחרת ואתם תראו שלא תצטערו על ביטוח כזה בעת צרה.

בודקים את חברת הביטוח כמה שרק אפשר

במסגרת אותם הדברים שאנחנו ממליצים לכם לעשות אם אתם חושבים על ביטוח בניין משותף, כדאי יהיה גם לבדוק את חברת הביטוח שבה אתם בוחרים. האם היא קיימת מזה שנים? והאם זו חברה אמינה? האם החברה נחשבת לכזאת שאפשר לסמוך עליה? ועד כמה היא באמת מומלצת על ידי הלקוחות האחרים שלה? ביטוח בניין משותף, כמו כל ביטוח אחר, זה לא משהו שכדאי לזלזל בו. בנוסף, אם אתם כבר משלמים עליו, למה שלא תעשו הכול כדי לקבל את הכיסוי המגיע לכם ברגע האמת? לכן חשוב לבחור בחברה שאתם יכולים להיות בטוחים שתיתן לכם מענה ולא תעשה הכול כדי להתחמק.

כמה תשלמו בפועל על הביטוח הזה?

בין אם אתם רוצים לעשות היום ביטוח בניין משותף ובין אם אתם רוצים לעשות ביטוח פרטי לדירה שלכם, אפשר להבין מדוע המחיר הוא פונקציה חשובה. איש מאתנו לא רוצה לבחור את הביטוח הכי יקר שיש ולכן, אם אתם יכולים להשוות מחירים ולברר איפה מחכה לכם הדיל הכי טוב שקיים, מה פתאום שתוותרו על כך?

כדי להשוות בין העלויות השונות של ביטוחים כאלה אתם כבר מזמן לא צריכים לצאת מהבית, כי כל המידע מחכה לכם היום אונליין. כדאי לעבור על הפרטים, לוודא שאתם מבינים איזה כיסויים ייתן לכם הביטוח ברגע האמת וכך לבחור את מה שבאמת הכי נכון לכם. ברוב המקרים עדיף יהיה לשלם כמה שקלים יותר בחודש אם זה מה שיבטיח לכם לקבל מענה מושלם ברגע הנכון.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף