ביטוח תכולת דירה

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם קונים לעצמכם דירה, ברור מדוע אתם מתרגשים. לא מדובר על עניין של מה בכך ולכן עולה גם הרצון להשקיע ברהיטים חדשים ולא מעט חפצים שאחר כך יוכלו לשמש אתכם לאורך השנים. עם זאת, האם עצרתם לחשוב על העלות של כל הציוד הזה? על הערך שלו? ועל השאלה מה עושים אם קורה לו משהו? לצערנו הרב, נזקים מתרחשים על בסיס קבוע בביתם של אנשים בישראל.

זה יכול להיות נזק שנגרם כתוצאה משריפה, מפיצוץ של צנרת מים או אפילו מגניבה, ולכן נשאלת השאלה: מה עושים בנידון? האם עלינו פשוט לחכות ולקוות שלא יקרה שום דבר? או שאולי נוכל להתגונן לקראת מקרים כאלה? האמת היא, שהאופציה הטובה ביותר היא לעשות ביטוח תכולת דירה, כי כך לפחות תוכלו לדעת שתקבלו פיצוי כלכלי אם משהו יקרה לציוד היקר שלכם. 

מה כולל הביטוח? 

כפי שקורה לגבי הרבה מאוד ביטוחים אחרים, גם כאשר מדברים על ביטוח תכולת דירה אנחנו רואים שכל חברת ביטוח יכולה להציע לכם אופציות מעט שונות. מה שכן, כמעט תמיד הביטוחים האלה כוללים כיסוי של נזקים לחפצים כמו: 

  • ריהוט 
  • מכשירי חשמל 
  • חפצי ערך שונים כמו יצירות אומנות 
  • תכשיטים ועוד 

בעידן שבו אנחנו חיים לא מעט אנשים משקיעים הון עתק במכשירים טכנולוגיים שונים. זו יכולה להיות הטלוויזיה הענקית שקניתם או כל דבר אחר, ולכן, אם אתם יכולים לדאוג לכך שביטוח תכולת הדירה יכלול כיסוי גם עבור המכשירים האלה, מה פתאום שתוותרו על כך? לא כדאי לדחות את החתימה על פוליסת ביטוח כזה, כי אין לדעת מה יוליד יום. יש תקופות ויש אזורים שבהם יש יותר גניבות שמתרחשות, ולכן, אם אתם יכולים להגן על הציוד שלכם בעזרת ביטוח תכולת דירה, זה מאוד מומלץ. 

איפה עושים ביטוחים כאלה? 

אם הייתם רוצים לעשות ביטוח רכב בוודאי הייתם פונים אל מספר חברות ביטוח שונות, מבררים כמה זה עולה ובוחרים את הדיל הכי משתלם שיש. זה בדיוק מה שכדאי לעשות גם כאשר חושבים על ביטוח תכולת דירה, כי מה פתאום שתשלמו מחירים מופקעים? זה נכון שברגע האמת תרצו לדעת שיש לכם ממי לקבל פיצוי וכיסוי, אך זה לא אומר שאתם חייבים לבחור את החברה היקרנית ביותר שקיימת.

כמו כן, חשוב לברר לא רק את המחירים אלא גם את רמת השירות. כלומר, האם מדובר על חברה שתמיד נותנת מענה מוביל ללקוחותיה? האם החברה זמינה בכל עת? חשוב לעשות בירור מעמיק בנושא ולראות האם הלקוחות האחרים של אותה חברה ממליצים עליה או לא. זה יגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים אם אכן תמצאו את עצמכם, חלילה, במצב שבו אתם צריכים לפנות אל חברת הביטוח ולהפעיל אותה. 

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף