שאלות ותשובות בנוגע לביטוח בניין משותף

שאלות ותשובות בנוגע לביטוח בניין משותף

חשוב לכם לישון בשקט? לדעת שאתם חיים בבניין משותף שנעים בו ושלא יקרה לכם בו שום אסון? אם כך, אין ספק שאנחנו יכולים להבין ללבכם. זו גם הסיבה שבגללה כל אדם עושה לדירה הפרטית שלו ביטוח, כי מי מאתנו היה רוצה לשלם משכנתא על נכס שנשרף, נהרס או שקרה לו כל נזק אחר? עם זאת, האם עצרתם לחשוב על כך שבבניין המשותף שבו אתם חיים יש גם שטחים ציבוריים שאם יקרה להם נזק תצטרכו לשלם על תיקונו? אולי לא חשבתם על כך, אך בכל בניין גדול יש לא מעט שטחים משותפים. זו הסיבה שבגללה ביטוח בניין משותף זה עניין חשוב כל כך ואנחנו ממליצים לכם לעשות ביטוח כזה כמה שיותר מהר.

  • מה נכלל בביטוח? כאשר חושבים על ביטוח בניין משותף אחת מהשאלות שתמיד חוזרות על עצמן, היא מה בדיוק נכלל בביטוח. חשוב לדעת שאתם היחידים שיקבעו מה באמת כלול בביטוח, שכן יש כמובן לא מעט פוליסות שביניהן תוכלו לבחור. אתם יכולים לעשות פוליסה נרחבת שכוללת גם נזק לאורחים אך אתם יכולים לעשות גם פוליסה מצומצמת שכוללת רק כיסוי לנזקים שמתרחשים למבנה עצמו.
  • האם כל חברות הביטוח מציעות ביטוחים כאלה? ברוב חברות הביטוח בהחלט תוכלו למצוא גם לא מעט פוליסות והצעות שונות לגבי ביטוח בניין משותף.
  • איך בוחרים חברת ביטוח טובה לביטוחים מהסוג הזה? זו באמת לא שאלה פשוטה כי לצערנו הרב יש גם לא מעט חברות ביטוח שברגע האמת מתנערות מאחריות. לכן, אם אתם יכולים לבדוק בשבע עיניים שאתם אכן בוחרים חברת ביטוח טובה, מובילה ומומלצת, זה עדיף מאשר לבחור חברת ביטוח בצורה שרירותית לגמרי.
  • האם זה יקר? מדובר על ביטוח שאינו מאוד יקר ולמעשה, אתם תשלמו עליו רק כמה עשרות שקלים בחודש. יתרה מכך, אל תשכחו שאתם מתחלקים בעלויות של הביטוח הזה עם כל שאר השכנים כך שבסופו של דבר זה לא ייצא מאוד יקר לכל בעל דירה בבניין.
  • האם תקבלו מענה מהיר בעת צרה? זה מאוד תלוי איפה אתם עושים את הביטוח ולכן אנחנו ממליצים לכם לקרוא כמה שיותר חוות דעת לגבי החברה שאליה אתם פונים. זה ברור שכל מי שעושה ביטוח בניין משותף מעדיף לא להגיע ליום שבו הוא צריך להפעיל את הביטוח, אך אין לדעת מה יוליד יום. לכן, אם אתם יכולים לבחור חברה שנותנת מענה ללקוחותיה בכל עת זה עדיף על פני חברת ביטוח ששעות הפעילות שלה מאוד מצומצמות.

לסיכום, לא כדאי לדחות את הטיפול בביטוח הבניין המשותף שלכם, כי על ידי השקעה כלכלית יחסית קטנה אתם יכולים לקבל כיסוי משמעותי ביותר בעת הצורך, אז למה אתם עדיין מחכים?

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף