כל מה שאתם חייבים לדעת על ביטוח בניין משותף

כל מה שאתם חייבים לדעת על ביטוח בניין משותף

לקרוא בעיתונים על תאונות חמורות שקורות בבניינים משותפים או על אסונות כמו רעידת אדמה, שריפה או שיטפון זה משהו שכולנו מכירים. יחד עם זאת, רבים מאתנו ממשיכים את חייהם בנחת וחושבים ש"לנו זה לא יקרה", אך האם יש לנו דרך כלשהי להבטיח זאת? התשובה היא כמובן לא.

לכן, אם גם אתם תוהים מה בכל זאת אפשר לעשות בנידון והאם יש דרך כלשהי שתעזור לכם לשמור על הבניין המשותף שבו אתם גרים, כדאי שתדעו: רק ביטוח זו דרך נכונה. העניין הוא שאומנם אנחנו יכולים להשתדל גם ברמה של אחזקת הבניין וגם ברמה של הימנעות מתאונות מצערות, אך בפועל, לא הכול תמיד נמצא בשליטה שלנו.

אנחנו עלולים לחזור יום אחד הביתה, לגלות שהצינור של צנרת המים הראשית בבניין התפוצץ ושהנזק אדיר. בנוסף, למרות כל התחזוקה והכוונות הטובות, תאונות עלולות לקרות גם בתוך הבניין שלנו ולכן נשאלת השאלה: מה באמת עושים בנידון? ביטוח בניין משותף הוא הפתרון הנכון, ולמען האמת, אנחנו מאוד ממליצים לכם לטפל בעניין כמה שיותר מהר.

מי משלם על הביטוח?

בדרך כלל כאשר אנשים חושבים על ביטוח בניין משותף הם חושבים, לפני הכול, על המחיר. כמה זה יכול לעלות? מה ישפיע על המחיר ומי צריך לממן את העניין הזה? חשוב להבין שיש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על העלות של ביטוח בניין משותף, כמו למשל: השאלה באיזו חברת ביטוח מכל החברות הקיימות אתם עומדים לבחור.

כל מה שאתם חייבים לדעת על ביטוח בניין משותף

בנוסף, ברור שגם מצב הבניין ואפילו הגודל שלו ישפיעו על הצעות המחיר השונות שתוכלו לקבל, ולכן ברור מדוע בבניינים מסוימים המחיר יהיה גבוה יותר לעומת בניינים אחרים. מבחינת השאלה מי צריך לממן את העניין, אנחנו רואים שכל בעלי הנכסים בבניין צריכים לקחת חלק, שכן מדובר על ביטוח בניין משותף שכולם יוכלו ליהנות ממנו ברגע האמת.

באיזה מצבים הביטוח הזה יכול לעזור?

מה שבאמת מטריד אתכם כשאתם חושבים ברצינות על ביטוח בניין משותף זו השאלה מתי הוא יוכל להוות כיסוי מתאים ומלא? אם כך, כדאי שתבינו שהתשובה לכך אינה חד משמעית. העניין הוא שזה תלוי בסוג הפוליסה שעליה אתם חושבים לחתום, שכן בפועל לא כל הפוליסות מציעות בדיוק את אותו הדבר.

לכן חשוב לברר, למשל, האם הפוליסה שלכם עבור ביטוח בניין משותף כוללת גם כיסוי בגין תאונות מסוגים שונים? והאם מדובר על פוליסה שכוללת כיסוי במקרה של שיטפון? שריפה? פיצוץ של בלון גז? השמיים הם הגבול מבחינת המקרים והסעיפים שניתן להכניס היום לפוליסות הביטוח השונות.

לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות בירורים שונים בנושא הזה מראש ולהבטיח שאתם חותמים על פוליסה שתהיה כמה שיותר נרחבת, כמובן שזה כדאי.

 

 

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף