כמה עולה ביטוח בניין משותף?

כמה עולה ביטוח בניין משותף?

התחלתם להתעניין לאחרונה בשאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף? אם כך, אנחנו רוצים להזכיר לכם שחשוב לא רק להבין כמה זה עולה, אלא בעיקר – מה כולל הביטוח? כלומר, לא אחת אנחנו רואים שאנשים סבורים שהביטוח שלהם כולל מצבים שונים ומגוונים אך בפועל, ברגע האמת, הם מגלים שהם לא ממש מכוסים. לכן, אם אתם לא רוצים להגיע למצב כזה, ובצדק, חשוב מאוד לבדוק את הדברים לעומק, בתשומת לב, ולהבין על מה אתם משלמים ולא רק כמה. למשל, האם ידעתם שכאשר מדברים על ביטוח בניין משותף אפשר לבחור בפוליסה הבסיסית שמתייחסת רק לנזקי הבניין עצמו אך אפשר גם להוסיף לה לא מעט סעיפים ותוספות? ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח כזה לבניין המשותף שלכם, כדאי יהיה לבחור באפשרות הכי נרחבת שקיימת, ויפה שעה אחת קודם.

 

על הסעיפים של ביטוח בניין משותף

מעניין אתכם לדעת כמה עולה ביטוח בניין משותף? בדקו קודם כל איזה סעיפים כוללת הפוליסה. בדרך כלל אנחנו נראה בביטוחים כאלה את הסעיפים הבאים

  1. ביטוח מבנה לבית משותף שכולל נזקים שונים ומגוונים שעלולים להתרחש לבניין עצמו ולפגוע בו. תחת הסעיף הזה נכנסות כל הפגיעות האפשרויות, כמו למשל: נזקי טבע, נזקים שנגמרו בזדון, גניבות, התנגשות של כלי רכב או של כלי טייס בבניין, שריפות, פיצוצים בצנרת ועוד הרבה אסונות אחרים.
  2. ביטוח אחריות צד ג' לבניין המשותף. בסעיף הזה באים לידי ביטוי אותם נזקים שעלולים להתחרש לצד שלישי בגלל רשלנות של ועד הבית. למשל, אדם נכנס, מועד, שובר רגל ורוצה לתבוע את ועד הבית בגלל שהוא לא תחזק כמו שצריך את הבניין.
  3. ביטוח חבות מעבידים. בבניינים משותפים אנחנו רואים שלרוב מעסיקים לא מעט אנשי מקצוע שונים, כמו למשל אנשי ניקיון וכדומה. אותם אנשים שמועסקים בבניין המשותף על ידי ועד הבית עלולים לסבול מתאונות שונות ולתבוע את הועד, מה שמסביר מדוע גם לסעיף הזה יש חשיבות אדירה כשעושים ביטוח לבניין המשותף

כמה עולה ביטוח בניין משותף?

 

מה באמת ישפיע על מחיר הביטוח?

בין אם אתם משמשים כוועד הבית ובין אם לא, ברור אומנם שתרצו לעשות ביטוח לבניין, אך גם טבעי שתרצו לדעת כמה עולה ביטוח בניין משותף ולאיזו הוצאה אתם מכניסים את עצמכם. לכן חשוב לדעת שיש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על הסכום שכל שכן ישלם בסופו של דבר על הביטוח, כמו למשל: עד כמה הביטוח נרחב ואיזה סעיפים יש בו? איזה פיצוי כספי אתם רוצים לקבל? האם אתם בוחרים בביטוח הכי גדול ונרחב שאפשר לעשות? האם אתם בוחרים להיות לקוחות של חברת הביטוח הכי יקרה שיש היום בשוק? כדאי לקחת בחשבון את כל השאלות האלה כי זה מה שישפיע על מחיר הפוליסה בסופו של דבר.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף