טיפים שימושיים לכל מי שרוצה לעשות ביטוח בניין משותף

טיפים שימושיים לכל מי שרוצה לעשות ביטוח בניין משותף

חושבים לעשות ביטוח בניין משותף ? שמעתם מאנשים שגרים בבניינים סמוכים לבניין שלכם לגבי הביטוח הזה וגם אתם תוהים האם כדאי לעשות אותו? אם כך, כדאי שתדעו שאנחנו יכולים להבין ללבכם.

כולנו עובדים מאוד קשה כדי להצליח לקנות נכס בישראל ולכן, אם ניתן להגדיל את הסיכוי שלא נצטרך לשלם לבד תיקונים שונים בבניין שבו נמצא הנכס, מה פתאום שנוותר על כך? אם אתם זקוקים למספר טיפים בנושא ורוצים לדעת איזה ביטוח כדאי לעשות, עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

  • החליטו עד כמה הביטוח צריך להיות מקיף מבחינתכם. העניין הוא שגם כאשר מדברים על ביטוח בניין משותף אנחנו יכולים לראות שקורה בדיוק מה שקורה לגבי ביטוחים אחרים.
    כלומר, יש אפשרות לבחור בין לא מעט סוגים של ביטוחים, מה שמעורר את השאלה – עד כמה הביטוח צריך להיות מקיף? אומנם זה נכון שתוכלו לעשות את הביטוח הכי מינימלי שאפשר, אך מצד שני, אם מה שמעניין אתכם זה באמת להיות מבוטחים ברגע האמת מפני כל צרה, עדיף לחשוב על ביטוח כמה שיותר מקיף.
  • בחרו לכם חברת ביטוח אמינה. ממש כפי שקורה לגבי ביטוח רכב, אנחנו רואים שגם בתחום של ביטוח בניין משותף יש לא מעט חברות ביטוח שזמינות אתכם אליהן ומציעות לכם לא מעט הצעות שונות.
    עם זאת, לא בכל המקומות תקבלו מענה מספיק טוב ברגע האמת ולכן, אם יש לכם אפשרות לבחור חברה טובה ורצינית, מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה?
  • טפלו בעניין כמה שיותר מהר. בדרך כלל כשמדובר בביטוחים ובעוד הוצאות כלכליות שונות, רוב השכנים יעשו הכול כדי לדחות את העניין. אף אחד לא מתלהב לשלם סכומים מופקעים על ביטוחים וחלק מאתנו חיים בגישה של "אם עד היום לא היה לנו ביטוח כזה, למה למהר"?
    עם זאת, בפועל זו לא גישה מוצלחת כי אתם לא יכולים לדעת מתי תזדקקו לביטוח הזה. לכן אנחנו מציעים לכם להגיע להבנות ולהסכמות עם השכנים שלכם עוד היום ולטפל בנושא הביטוח כמה שיותר מהר.

לבסוף, עוד טיפ משמעותי, זה כמובן לבדוק כמה אתם עומדים לשלם. אומנם זה נכון שבדרך כלל ביטוח בניין משותף לא יהיה מאוד יקר, אך אם על ידי השוואת מחירים תצליחו להוזיל עוד יותר את המחיר, למה שלא תעשו זאת? אתם לא באמת חייבים לשלם פי שניים לעומת מחירי השוק, כי לא תמיד כאשר משלמים יותר זה אומר שהביטוח יותר טוב.

ביטוח בניין משותף מכסה נזקים שיכולים להתרחש בכל השטחים המשותפים, בין אם זה חדר המדרגות, הלובי, המעלית או כל דבר אחר. לכן חשוב לעשות זאת כמה שיותר מהר כי כך תוכלו לישון בשקט וללא דאגות מיותרות.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף