ביטוח בניין משותף – למה זה כדאי?

ביטוח בניין משותף – ההבנה שאתם עוברים דירה, לדירה שקניתם לכם במיטב כספכם, בוודאי מרגשת. מי יכול להישאר אדיש מול מעבר כזה? ובמיוחד אם זו הדירה הראשונה שתהיה בבעלותכם. לכן ברור מדוע אתם רוצים לעשות הכול כדי לשמור על הנכס הזה, אך נשאלת השאלה: מה מקובל ומה אחרים נוהגים לעשות? כמובן שביטוח דירה מסוג אותם הדברים שכדאי וחשוב לעשות, אך למען האמת, זה לא מספיק. בפועל אנחנו רואים שאם הדירה נמצאת בבניין משותף, רצוי מאוד לעשות גם ביטוח בניין משותף. נסו לתאר מצב שבו יש הצפה, שריפה או רעידת אדמה וחלק מהבניין קורס. מי יתקן את הנזק? וכמה זה באמת יעלה לכל אחד מבעלי הדירות בבניין? התיקונים והשיפוצים במצבים כאלה יכולים להגיע לסכומים מאוד גבוהים. לכן ברור מדוע, אם אפשר להתכונן לצרה כזאת מראש, כדאי יהיה לעשות זאת. הדרך הנכונה היא לחתום על פוליסת ביטוח בניין משותף, ויפה שעה אחת קודם.

 

למה חשוב לבדוק את הפוליסה?

 

אם יש משהו שמאפיין את רוב האנשים שחותמים על ביטוחים שונים, זה שהם לא בודקים על מה בדיוק הם חותמים. האם רוצים להבין באופן כללי בלבד מה כולל הביטוח, אך הם שוכחים להתייחס לנקודות השונות ולאותיות הקטנות. כאשר מדברים על ביטוח בניין משותף מדברים על עניין שיש לו חשיבות עליונה. לכן, אם אתם יכולים לשבת בנחת ולבדוק על מה בדיוק אתם חותמים, זה כדאי. רק כך תוכלו להבין שאתם עושים את הצעד הנכון ושברגע האמת, אם יהיה לכם צורך להפעיל את הביטוח, יהיה לכם אל מי לפנות. חשוב להבין שבדיוק בגלל שיש כל כך הרבה חברות ביטוח בישראל, יש גם פוליסות שונות שמציעים ללקוח. משמעות הדברים היא שאם אתם רוצים לעשות ביטוח בניין משותף כדאי שתשקיעו מחשבה ותראו על מה בדיוק אתם חותמים.

ביטוח בניין משותף

ביטוח שלא עולה יותר מידי

 

מה שבאמת מטריד אתכם זה שאתם עומדים לעשות היום ביטוח בניין משותף ולשלם עליו הון עתק? חוששים שזה יהיה יקר מידי ושחלק מבעלי הדירות בבניין עלולים להתנגד לרעיון? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא חייב להיות כך. העניין הוא שיש היום תחרות מאוד גדולה בין חברות ביטוח שונות. לכן כדאי יהיה לרדת לעומק הפרטים ולראות ולברר את המחירים מראש. האם ביטוח בניין משותף שתשלמו עליו יותר באמת יוביל לכך שתקבלו שירות ומענה ברגע האמת? כלל לא בטוח. והאם, במידה ותבחרו את הביטוח הכי זול שיש, זה אומר שהכיסוי הכספי יהיה מספיק גדול במידה ומשהו באמת יקרה? חשוב מאוד לברר את הדברים האלה. אומנם אף אחד מאותם אנשים שעושים ביטוח בניין משותף לא היה רוצה להגיע למצב שהוא זקוק לביטוח, אך חשוב לעשות זאת ולדעת מה באמת מגיע לכם.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף