ביטוח בניין משותף – איך זה חוסך לכם כסף

בתוך עומקיו הסודיים של הבניין, מסתתרים המון כאבים ודם. הבניין טומן בחובו סדר שהינו שוטף, סדר מבולגן, בזבוז כספים שנתיים של הדיירים, ותחזוקה מינימלית. עקב כך, דרוש גוף אחראי שיתפקד בזמני משבר, חילוקי דעות, ובעיות. לארגון הזה יש שם ויכולת לספק לכם מענה בכל הקשור לביטוחי הבניין שלכם, קוראים לו – שניידר ביטוח. אז כיצד שניידר ביטוח מסוגל ויכול לספק לכם גב אישי בזמנים קשים? והכי חשוב – איך אנחנו יכולים לחסוך לכם כסף? במאמר זה, נפרט ונדבר על הכל.

קצת על החברה – מה אנחנו מציעים

חברת שניידר ביטוח היא חברה אשר עוסקת בניהול וועד בית, ניהול בית ובניין משותף, וביטוחים מקיפים. החברה בעלת וותק של יותר מ- 20 שנות ניסיון ועבודה, ומספקת שלל פתרונות בתחום הבניין והביטוח. ביניהם תוכלו למצוא אצלנו: ניהול שלם של הוועד והבניין, ביטוח ואחריות אישית על חברי הבניין והוועד, ביטוח אשר מכסה אות הוצאותיהם של עובדי הבניין השונים, וכמובן ביטוח אשר מכסה את הדיירים ועוברי האורח הנמצאים בדירות.

כלומר, במידה ואחד מהם נפגע (חלילה!), אנו בשניידר נדאג לכסות עבורכם את כל העלויות השוטפות (עלויות בריאותיות, משפטיות, וכו') בהתאם לתנאי החוזה. בנוסף, אנו מספקים שירותים מקיפים נוספים – ביטוח בית משותף, וכמובן ביטוח במקרים של נזקים לא צפויים, כמו – נזקי טבע למיניהם, התפרצות אש, ועוד. כחלק מן התהליך, אנו נתקין אמצעי אבטחה למניעת פריצות של אש ועשן. לדוגמא: גלאים מתקדמים לאיתור אש ועשן, ומערכות כיבוי אש מתקדמות.
בקיצור – אם אתם מעוניינים לנוח קצת יותר בשקט, תנו לנו לעשות את הדברים שאנחנו טובים בהם.

איך אנחנו יכולים לחסוך לכם כסף

למעשה, חברת שניידר ביטוח הוקמה במטרה לחסוך לכם כסף רב מידי חודש ושנה. הנתונים מעידים על כך שמרבית מהדיירים רוכשים שירותים ללא פיקוח או השוואה, ובכך שורפים הרבה יותר כסף. אנו בשניידר, נדאג לכל העניינים, לביטוחים השונים, ונחסוך לכם בהוצאות שנתיות גדולות.
לדוגמא: אם אחד מהדיירים נפגע, הוא עלול לתבוע את בעלי הדירה, הבניין, ואפילו הוועד. עלויות של עורך דין והוצאות משפטיות, יכולות לפגוע בביטחון האישי, ובחשבון הבנק שלכם. לפיכך, אתם יכולים "להפיל" את התיק עלינו, ואנו כבר נדאג לסדר את העניינים בצורה הטובה ביותר. בדיוק כמו תאונת דרכים, שבה אתם מחליפים פרטים ופונים לחברות הביטוח השונות, כך גם אצלנו.

דוגמא נוספת: לבניין משותף ישנם המון עלויות חודשיות ושנתיות, לעיתים אנו עשויים ליפול על נותני שירות שלא אמינים, שעשויים לקחת יותר ממה שצריך. לפיכך, כדאי לבדוק במחירון אחזקת מבנים המוחות הגאוניים שלנו יודעים בדיוק את התחום, ומסוגלים לנהל משא ומתן, ואף להביא עוד מן ההתחלה נותני שירות אמינים. בכך, נוכל לחסוך לכם את כל ההתנהלות עם נותני שירותים, ועם כמה שפחות כאבי ראש, והוצאות כספים.
אלה הם שני הדברים העיקריים שיכולים לבדם לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה בודדת. בעת העבודה, אנו שמים דגש רב לחסכון האישי שלכם! ומציבים עבורכם נציגי שירות בכל שאלה ובעיה.

לסיכום

כל אדם ואדם, מעוניין לחסוך כמה שיותר כסף במהלך השנה הממוצעת. לפיכך, שכירתה של חברת ניהול כמו שניידר ביטוח, יכולה להיות צעד שיעזור ויקדם אתכם לעתיד טוב יותר. החברה מתמקדת בניהול בנייני מגורים משותפים, ביטוח צד ג', ועוד. במאמר שלפניכם, נתנו שני דוגמאות עיקריים לכמה שהשירות מניב ויכול לחסוך לכם כסף. מפה הכדור בהחלט בידיים שלכם – עשו את הבחירה הנבונה ביותר.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף